OM MIG

CV


2020 (PRAKTIK) Kundeservicemedarbejder hos Duka i Søften.

Pluk og pak opgaver på lager, samt reparation/service på PC og telefoner
2017-2019 (PRAKTIK) IT-supporter på Søndervangskolen i Hammel.

Vedligeholdelse af eksisterende hardware, samt nulstilling af enheder (Windows 7/10 og Android 4-7).
2016-2017 (PRAKTIK) Kundesupporter hos Bilka i Tilst.

Primær opgave var kontakt til leverandører for opfølgning på reklamationssager, men havde også lettere kundekontakt.
2013 (KURSUS) Helpdesk Supporter med certificering:

Windows 7, Configuring (70-680
2013-2013 EDB-Tekniker på 2 folkeskoler i Favrskov Kommune.

Vedligeholdelse og reparation af eksisterende server og klient computere og andet udstyr i forbindelse med overgang til central IT.
2009-2012 IT konsulent hos Region Midtjylland.

Klargøring og opsætning af computere, både til personale og patienter. Telefonsupport for personale, inklusive fjernsupport og nulstilling af koder til diverse medicinske systemer. Udvikling af database til overlæge. Indkøb og indkøring af nyt IT udstyr til hospitalets eget trykkeri, hvilket inkluderede special-software for at konvertere tidligere tryksager til nyt format.
2008-2009 IT konsulent hos World Web Interactive i Hornbæk.

Løbende kontrol, vedligeholdelse og opdatering af backupsystemer for kunder.
2004-2005 (KURSUS) Windows 2003 Netværkskonsulent med certificeringer:

MCP (Microsoft Certified Professional) indenfor følgende:
• Microsoft Windows 2003 Server Environment (70-290)
• Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure (70-291)
• Microsoft Windows XP Professional (70-270)
2004-2007 Freelance supporter for 2. Aktør hos 3F Søhøjlandet.

Opdatering og vedligeholdelse af kursus pc’ere, samt indkøb af nyt hardware.
Desuden tilkald i tilfælde af problemer.
2003-2006 IT supporter, og administrator på Søndervangskolen i Hammel.

Varetog driften af client/servermiljø med Win 2000/2003 og servere samt klienter baseret på Win 95, Win 98, Win 2000 og Win XP. Udførte reparation og opsætning af maskiner samt indretning af edb-arbejdspladser. Udformede sikkerhedsløsninger i forhold til f.eks. backupsikkerhed og virusbeskyttelse. Automatiserede installationsprocedurer herunder kloning af diverse maskiner. Oprettede scripts og policies. Ydede personlig brugersupport til elever og lærere - herunder udformning af manualer til teknisk udstyr samt programmel.